neljapäev, 30. märts 2017

Natukene toitumisest....

Ma ekstra isiklikku toitumiskava ei jälgi, küll aga olen fitlapi liige. Võib vist isegi öelda, et olen seal vana kala.. vahelduva eduga kaks aastat juba. No õigemini olen liige nii kaua olnud. Eks neid pause ja tagasilööke on ka olnud hulganisti. Nüüd olen pikendanud kasutusõigust üle aasta. Nii et täiskäigul edasi..
Selle kohapealt olen küll rahul, et ma saan korralikult süüa (kui muidugi õiged toidud valida, võib ka orki astuda ja poole tunni pärast tahaks taas juba süüa). Ma armastan söömist ja mulle mahub
meeletult palju sisse... ja oi mulle meeldib magus. Üldjuhul hommikusöögiks ongi mul kas kaks koogitükki või üks koogitükk + võileib. Kus puudub muidugi suhkur ja nisujahu. Ausalt öeldes mul on kapis nii palju erinevaid jahusid. Varasemalt mul polnud isegi aimu nendest jahusortidest. Teadsin ainult, et on nisujahu ja rukkijahu (mingi aeg valmistasin ise leiba).
 
No pildi peal koogid on algselt olnud midagi muud.. Üks kook on tehtud retseptis pannkoogid madlijahuga ning teine on üldse müsliküpsised... Aga maitsesid väga hästi!

Oma magusaisu rahuldamiseks olen ostnud ka raamatu "Magusaga kaalust alla". Ja on täitsa aidanud. Pean lihtsalt valima koogid, kus rohkem
davaari sees, et suuremad kogused saada.
 
Võib ka öelda, et maitsemeel on mul hakanud muutuma tänu kõigele selle tervislikule toitumisele. Olen hakanud šampinjone sööma, samuti sinihallitusjuust ei pane mind öökima. Jube hea!
 
 
Külmkapis peab mul alati kindlasti olema kodujuustu, muna ja sinki..
Ja maitsemeeled on muutunud ka alkoholi suhtes. Kui täiesti aus olla, siis varasemalt kaks pudelit veini õhtu jooksul ära juua polnud midagi, siis hetkel see üks pokaalgi ei maitse enam nii hästi.. Samuti siidrid ei isuta enam. Peaks ju täitsa õnnelik olema. Aga eks tuleb ette ka nädalavahetusi, kus saab veidi võetud miskit. Aga peas ikka salamahti käib väike arvutamine...
 
Kui nüüd eelmise postituse juurde minna, siis leidsin otsitava üles!
Ja sain selle selverist.. ju siis peaks ka teistest poodidest leidma.
Maitse oli... ei oskagi seletada. Aga kindlasti ostan veel seda. Tahan teist varianti ka ära proovida.

Ja veidikene järgmisest postitusest...
Tegelikult oli plaanis kirjutada täna sellest, paraku aga kell on palju ja läheb kiireks. Tahan süveneda rohkem teemasse..
Nimelt plaanis kirjutada ühest artiklist Hers ajakirjas ja panna juurde oma mõtted ja püstitada eesmärgid. Õigemini tahan keskenduda rohkem oma eesmärkidele, miks ma kõike seda teen....



 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar