pühapäev, 26. märts 2017

Algus

Millest küll võiks alustada..
Ehk siis enese tutvustamisega!?
Tere! Olen Väike Vedru, hetkel 27 aastat vana ja kahe lapse ema. Kodus on veel ka kaks kassi ja vahelduva eduga mees (no ta komandeeringutes tihti seega naljaga loen end üksikemaks, kuna enamjaolt kogu päevakava tuleb mul arvestada sellega, et ma üksi pean kõike jõudma).
Ma ei saa öelda, et oleksin kimpus oma kaaluga.. Ei, ma ei ole paks, aga ma ei ole a peenike, selline täitsa keskmine. Sooviks siiski midagi paremat, kui lihtsalt keskmine.. Sooviks olla enesekindel oma kehas ja tunda selle üle uhkust. Veidi paremasse vormi ajada..
Mul on jojo-efekt kiire tulema. Praegugi võitlen, et kaal liiga suureks tagasi ei läheks. Lihtsalt probleeme on söömishoogudega. Sellest ehk räägin täpsemalt kunagi hiljem
Okei, see tuli küll nüüd välja nagu AA tutvustus....
 
Igatahes olen aasta algusest saati olnud motivatsiooni otsingutel, kuna jõuludega läks kogu kaalu säilitamine metsa omadega ja olen taas korralikult juurde võtnud.
Tahtejõudu on puudu jäänud..
Arvasin, et minu päästerõngaks võiks olla Hers ajakirja Befit2017 konkurss. No arvan seda ka endiselt, aga algus pole veel tulemusi andnud. Eesmärgiks olen võtnud  tõestamise (pigem iseendale), et ka kodus on võimalik et vormi ajada töö, laste (käivad lasteaias, üks saab kohe kohe 3 ja teine on 4,5 aasatne), kodutööde kõrvalt, kui enamuse ajast olen lastega üksi..
Kui aus olla, siis mõni päev on küllaltki raske pärast tööpäeva veel mingisugusele trennile mõelda. Koju jõuan kusagil 6 ajal õhtul, ürita ruttu lastele söögikausid ette anda, et ise siis trenni teha... eks ta keeruline ole, kuna lastel sada kümme küsimust ja probleemi, mida vaja just samal hetkel lahendada. Aga kuidagi ta tehtud saab.. Siis süüa tegema, nõusid pesema, koristama.. ja pool 10 olen täiesti kutu.
 
Võimalik, et mul kevadväsimus peal. Päevad läbi on selline uni peal, et silmad lausa valutavad, raske seda energiat kusagilt ammutada.
 
Kui nüüd tagasi selle võistluse teemale minna, siis infoks nii palju, et jälgin fitlapi toitumiskava (olen vaheldua eduga jua kaks aastat seda kasutanud-vahel rohkem vahel vähem) ja tellisin vennalt koduse treeningkava. Tema tegemisi saab jälgida siit: Talis Ponna . Ja ausalt võib öelda, et see pooletunnine kava võtab totaalselt läbi..
 
 
 
Alustuseks ma pikemat blogi kirjutama ei hakka.. piinan Teid veel lugemisega.
Järgmises blogis ehk juttu veidi minu toitumisest.
Täna otsustasin teha trennivaba päeva. Tunnen kuidas väsimus kontides on...
 
Päikest!


 
 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar